Wij doen ons uiterste best om onze cursisten tevreden te houden, heb je toch klachten?
Lees onderstaande goed door en vul het formulier zo volledig mogelijk in.
Behalve klachten over de factuur (die voor de vervaldatum van de factuur kenbaar gemaakt moeten worden), moeten alle klachten binnen 8 dagen nadat de diensten zijn geleverd, maar in ieder geval binnen 8 dagen nadat het gebrek en of de tekortkoming kon worden ontdekt, schriftelijk aan SCHUNCK worden gemeld via het onderstaande klachtenformulier.
SCHUNCK zal eerst proberen de gebreken op te heffen. Als jij niet op tijd klaagt, dan vervalt jouw recht op bezwaar. Jouw vorderingsrechten en andere bevoegdheden vervallen hoe dan ook 1 jaar na het moment dat jij bekend was of kon zijn met jouw vorderingsrechten en bevoegdheden jegens SCHUNCK.
De directie van SCHUNCK verplicht zich klachten te onderzoeken en af te handelen. Het klachtenformulier kan telefonisch via 045-5772200 worden opgevraagd en opgestuurd worden naar SCHUNCK / t.a.v. Manager Muziek & Dans / Bongerd 18 / 6411 JM / Heerlen. Klachten worden alleen in behandeling genomen als alle persoonlijke gegevens volledig en naar waarheid zijn ingevuld.